October 26, 2009

Võidetud lahing

Mu teine pool käis nädalavahetuselt "Reelikat päästmas". Mulle tundub see nii ebaaus, et sellised huvitavad ja ägedad missioonid on mõeldud ainult meestele. Alguses ma võtsin seda asja suht rahulikult, et no läheb mees metsa, mängib sõda, sööb sõdurisuppi ja magab sõduritelgis - mis seal ikka. Aga kui ma pühapäeval ta vallutustest, võidukast lahingust ja katki hüpatud Reltsist rohkem kuulsin, hammustas mind küll kadeduseuss. Ma olen sõna otseses mõttes ikka suht metsapoole tsikk :)
Järgmine kord nõuan häälekalt enda kaasamist. Olen nõus karusemat häält tegema ja vuntsid ette kleepima kui soovite :)Kutsuda võite mind siis näiteks Guidoks.
No ja medali tõi mees koju, puhtast kullast. Ausõna :P

4 comments:

Anonymous said...

No kuule! Meestel peab olema võimalus mõnikord ka ainult MEESTEGA metsas, kalal, pubis käimiseks nii, et ükski naine end nendega kaasa ei pressi. Tõeline piin on olla meesteseltskonnas, kuhu keegi "suurest armastusest" oma naispoole kaasa on võtnud.

Kaire said...

No kuule, ma ei räägi ju SUUREST ARMASTUSEST vaid huvist selliste asjade vastu ja loomulikult ei pressinud ega pressi ma ennast kusagile kaasa :) Kas mu postis jäi midagi arusaamatuks? OIJAHH

Kaire said...

Ja mis puutub su tõelisesse piina, siis mul on siiralt kahju!
Õnneks pole ma veel oma "meeste" seltskondades naiste pärast piinlejaid täheldanud, aga eks see oleneb ka sellest kui blondeeritud tuka ja kui pikkade küüntega piff metsa kaasa tassitakse.

Anonymous said...

meelest on ka need mehed imelikud kes omaette tahavad meeste6htuid korraldada. mis neil siis suhtes viga on huvitav. oli seda naist siis yldse tarvis kui ei k6lba koos rallit s6ita?