January 26, 2009

Kersti kõrrepõllul

Antud teos on väga ilus, kurblik ja siiras. Pean nõustuma oma emaga, (kes jõuludel minult raamatu napsas ja selle siis poole päevaga läbi luges) , et see on kõigist loetud naistest parim...
Rohkem kirjeldama olen ma kitsi..tekkisid sellised "oma tunded" mida ei tahagi teistega jagada. Võin ehk niipalju tähendada, et kui Mati UNT oli mulle meedia vahendusel jätnud stoiliselt arrogantse mulje, siis raamat ainult kinnitas mu seisukohta.

Soovitan!
Teie bibliomaan

Edit:

Mihkli bestselleri lugesin ka läbi millalgi enne Kerstit. Arvan et selle raamtu kohta on juba nii palju sõna võetud, et midagi omapoolselt üllatavat lisada ei olegi..Seda on lugenud vast 60 % mu sõpradest-tuttavatest..veits nõutuks võttis ehk see, kui Atso ema ütles, et hakkas seda lugema...no ma ei tea nüüd..Äge.

1 comment:

Le Divin M said...

Mikukese raamatu ümber löödi ju ilget vahtu ka üles, ajalehed avaldasid katkendeid, raadiojaamades loeti ette jne. Ma ütlen ausalt, et ega ma ise ilma selleta poleks viitsinud seda kniigat lugema hakata. Ja kui ma veel ausamalt tahan esineda, siis pean nimetama, et Krossi "Kalleid kaasteelisi" oli mul veel kõige vähem lugema hakata, aga nagu neetud, kingiti mulle jõuludeks. Kus ma pääsesin, alustasin otsast ja nüüd on hea meel, et leidsin pealehakkamist.

Üldise moevoolu harjal soovitan veel Reet Made "Lapsepõlvelugusid".