December 14, 2009

Tubli poiss!




On teada tõde, et muusikamaitse areneb ja kujuneb keskmisel eestlasel Uuno raadiot kuulates ja Eurovisiooni vaadates. Mitte, et mul midagi Lambaroki-Oti ja AC/DC-Birksi vastu oleks.
Aga juba see lause Oti suust, et ta teadis kohe "Rändajaid" kuuldes, et seda lugu tahab ta kunagi ise esitada, saatis minu mõtlemiskeskusse häire: Eesti ei vaja teist Koit Toomet või Shannonit. Nii või teisiti oleme me SS saate näol saanud endale kolm heade vokaalsete võimetega lauljat, kellede muusikamaitse ja tulevane looming on mingis mõttes juba sihtgrupiti jagatud. Mina kuulun Bowie-Kuninga sihtgruppi. Hea on see, et väljalangemine päästis tüübi ühest ebameeldivast seigast, sest The Suni plaadile võiks taustalauljaks sobida pigem Ott.

...ja lõpetuseks, krt küll, kõik ei saagi ju olla ühtemoodi arukad:))

3 comments:

Kirss said...

aa mul on küll nende kahe vastu ikka midagi, just see et midagi uut ja huvitavat pakkuda ei ole. Ott on lihtsalt no niiii igav inimene ja jätab väga tühje tüübi mulje, mõtetu noh ja birgit, jubedalt sita muusikamaitsega tädi, karta on mida see tegema hakkab:) Aga , mis sa sealt saadelt ikka oodata oskad , eriti veel siis kui rahval andatakse võimalust valida.

Virko said...

kahju jah... kui väga ma ka ei lootnud, oli Marteni väljakukkumine paratamatus...loll Eestlane sööb seda mis ta on harjunud sööma...selleks on kahjuks "popsoust", sest hõrgutisi ei oska ega taha ta hinnata.

Le Divin M said...

Need lollid eestlased olemegi me ise, ma pole veel näinud, et muusikamaitse kedagi kuidagi õilistaks või vääristaks. Martin Luther King sai kolmanda koha ja see ongi tema koht. Täpselt samamoodi on meie igapäevane põhitoidus kardulas ja seapekk, mitte näiteks sajakulline hanemaksapasteet sajatonnise konjakiga. Kui MTV-d uskuda, on igal pool mujal inimestel täpselt sama sitt maitse, võib-olla inglastel on väheke kobedam teine. Aga mis eilset esitust puudutab, siis biitlite loo ajal tuli mulle pähe millegipärast Simon & Garfunkel ja põue pisuke unistus, et nad võiksidki kahekesi siukses stiilis akustilise folkalbumi salvestada. Ma ostaks! Ja ühtlasi imestan, miks ma pole juba mõnda Urbi-vannaste plaati ost!