April 21, 2015

Tänuga antropomorfsest karust ja väikesest püsimatust vene plikast.

Kui ma mõtlen selle aja peale, mil Simo väike oli ja multikaid vaatas, siis midagi lahedat esimese hooga ei meenugi. Üks multikas oli tore - "Kipper". Lastesaadetest meeldisid BBC "Tweenied", tänu lavaka XX lennu dublaažile olin ma nõus neid ka igapäevaselt taluma. Veel meeldis meile sama lennu diplomilavastus "Buratino". Lastesaated olid loomulikult VHS-idele lindistatud.
XX on  mulle südamelähedaseim lend ka, mõistate mind kui isikkoosseisuga tutvute ja teile Eesti teater vähegi korda läheb.
Mis aga multikaisse puutub, siis vaatas Simo Cartoon Networki, mida ma ei kannatanud silmaotsaski. Ei meeldinud mulle animatsioon, süžee ega heli. Ühtegi toredat multikat ei näinud.

Aga tänapäeval on õnneks olemas kõigi väikeste laste lemmik multifilm "Masha ja karu". Ja ma võin seda koos Tuuliga iga päev jälle ja jälle vaadata. Ikka on lõbus ja ikka ajab mõni koht naerma!
Venemaal on vedanud, et tal on Oleg Kuzovkov. Ja mul on vedanud, et Tuulile tema multikad meeldivad. Ei ole vaja hambad ristis mingit õudust kannatada kui käes on multikavaatamise aeg.
Dubleerimisest ka veidi. Masha ja Karu DVD-l on dublantideks suht nürid näitlejad, on nad üldse näiteljad? See naine kriiskab seal nii hirmasti! Põgusa guugeldamisega ma infot nende kohta ei leidnud. Aga  see-eest on ETV-s näidatud osadele (mis meil on digiboksi salvestatud) teksti lugenud Harriet Toompere ja tema hääl teeb küll kõrvale pai :) Viktor Kulm on hästi tõlkinud ka, just laulusalmid.



5 comments:

Hipi said...

Masha on meilgi üks lemmikutest. Muumid on ju ka mõnnad ja peale loetud nii nunnult aga mõni kord on nii, et panen talle hommikul muumid möllama ja ise üritan veed diivanil tukastada. Reeglina ärkan väikese Mü kriiskamise peale.

Kaire said...

Minule on Muumid meelde jäänud ajast, mis Simo väike oli kohutava dublaaži poolest. Kileda häälega kõrvulukustav piiksumine on mälus.

BD6 said...

Meil dubleeritud Maša ei lähe üldse, ikka originaalkeeles! :)
Ja siis on Shaun the Sheep ning Timmy Time.
Nickolodeon on parim multakanal poisi arvates. Sealt tulevad Madagascari pingviinid ja hommikused NickJr multikad :)

Kaire said...

Lammas Shaun miskipärast Tuulit ei köida. Ta vaatab ühelt multikakanalilt, mis mulle praegu ei meenu, Chuck ja sõbrad. Seal samuti kõik multikad eestikeelsed.

https://www.youtube.com/watch?v=Hh-It3pXPkQ

ivivivi said...

"...teksti luges Luule Žavoronok" asemel jääb Tuuli mällu "...teksti luges Harriet Toompere" :)