November 26, 2009

Veider periood

Mulle tundub, et mul on sirgetest juustest kõrini. Veel on kopp ees juuksevärvist ja tagatipuks on siiber soengulõikest.
Jube rahulik ja kaalutlev tuleb praegu olla.
Aga ma ei ole ju Kaalud ma olen Neitsi. Tuleb mõte, tuleb tegu otsa.
Mind aitab olematu rahaline seis, vastasel juhul oleksin võibolla kräsupeast blondiin juba.
Uusi riideid oleks ka vaja. Kuigi olen tänu kolimistele oma riidekappi juba küllalt revideerinud ja hilpe ellimineerinud, pakkisin ükspäev jällegi hunniku riideid kotti. Need olid sellised mida olen lubanud kindlasti lähiajal kanda, aga ometi on nad riidepuudel lihtsalt tolmu kogunud. Ja DZIIZ kui palju musti ihuvarje mul on. Ma ei taha üldse enam musta kanda (jajah, praegu kannan musta pluusi ja halle teksasid:P,aga pluusil on valge täpiline krae!)

Ma tahan lilli, kohvikut ja kooki. Järgmisel laupäeval saan lavale(kannan raudselt musta ja mul on sirged, tumepruunid juuksed).

Midagigi.

8 comments:

Triin said...

Kui Sa oma juuksed maha lõikad, siis äkki saaksin ma endale need pikendusteks?

Virko said...

või...sa võiksid neid ebays müüa...fännidele ;)

Le Divin M said...

Virko, sa mu kubemekarvu ei taha rentida? Head karmid ja krussis, aga odavalt annaksin?

Virko said...

võtaks küll aga noh tead...MASU...raha ple ;)

Kirss said...

Kui odavalt antakse siis tuleb vastu võtta, mis selle masu taha ikka pugeda, pole siin mingit masu....

Kirss said...

....mine tea, äkki saab veel niisama või midagi põnevat kauba peale :P

Virko said...

näiteks seagrippi ;) täiesti tasuta kauba peale...vot see oleks äge :D

Anonymous said...

vaja kontrollida:)