November 30, 2009

Järjehoidja


Alustasin täna projekti "Järjehoidja". Ma olen päris veendunud, et aastateks ma selle projektiga seotuks ei jää ja mõne aja pärast (loodame, et kuu-paar pean vastu:) löön käega.
Projekti eesmärk on kõik üles kirjutada ja selle läbi selgeks saada, kus teeb meie pere majandamisel vea.

Mis siis kirja läheb? See palju ma tarbin (paratamatud väljaminekud), palju ma kulutan (väljaminekud, mida saab vältida) ja palju ma söön ( Jah, nagu kaalujälgimine jms).
Tegin selleks tarbeks kinnise blogi, siis saan igal ajal oma raamatupidamisele ligi.
Blogi ääred palistasin tulbakestega mis sisaldavad:
*kulusid
*tulusid
*võlgu
*poenimekirja ehk vältimatuid lähiaja oste
ja
*soovide nimekirja ehk asju mida oleks vaja, aga mida ei saa endale lubada ja milleta saab ka kuidagi hakkama.

Järge otsustasin pidama hakata seetõttu, et jälle leidsime end palgapäeva eel vaeste ja viletsatena.

Projekt lõhnab küll kahtlaselt Krista Lensisi järele, aga tühja sest. Vähemalt näen ma kuu lõpus mustvalgelt mis põhjusel on seis jälle nii niru, et pean sugulastelt leivaraha laenama.

Aru ma ei mõista kuidas see meil nii tihti õnnestub, seda enam, et oleme ikka väga kokkuhoidlikult viimased kuud elanud...

5 comments:

misskessu said...

ja millal sa selle avalikustad?

Kaire said...

Mitte kunagi. Ma arvan, et see pole kellegi mure palju ja mida ma ostan või kellel võlgu olen..

Le Divin M said...

Laenuleib on teatavasti kõikse magusam, laenuleiba, mõtelge! Eino Muidugi (Pootik Pisnis Skuuli dotsent): "Ega üle võimaluste kulutamine pole mingi teab mis kunsttükk, oskaja inimese käes on see väga võimas relv. Juba ülemaailmse majanduskriisi ajal 30.-tel aastatel soovitasid Voolstriiti juhtivad majandusanalüütikud mitte iga senti peos veeretada, vaid kulutada veelgi hoogsamalt, kui jõukamatel aegadel. Seejuures tuli asjatundjate sõnul oma raha paigutada muidu vaid miljonäridele jõukohastesse projektidesse, ilma milleta kitsikuses investor senini hoopis hõlpsamini hakkama oli saanud." Mina lugesin sellest targa mehe lollist plämast välja seda, et mul tuleb hakata leivast redelit ehitama ja kindlasti pean sõelaga Ülemiste järve tühjaks kandma.

(minu kommentaari toetasid Credit24 ja Autolaen)

Kirss said...

kui ikka näpud põhjas enne uut palka, siis vist kokkuhoiust polegi kasu, tuleb vabalt võtta :) ehk siis chill maan :D

misskessu said...

mure pole, aga asi ikka! Ausa eestlase kombel ei saa küll magusat und, kui ei tea et lähedastel elu perses ja näpud põhjas. Nüüd võin vähemalt rahulikkult põhku minna.