November 16, 2009

Vaktsiin

Saatsin eelmisel nädalal Kalamaja PK-le avalduse, et poissi ei vaktsineeritaks.
Õnneks on nende suhtumine mõistev ja mulle kinnitati, et igal juhul ei vaktsineerita ühtegi last ilma vanema nõusolekuta.
No peaks olema loogiline eks! Aga ma kuulsin siit ja sealt, et koolides on võetud lapsed ritta viidud kooliarsti juurde ja sutsakas lihtsalt ära tehtud. Tavalise gripi vastu siis. Või noh mis mõttes tavalise. Eks tavalisel gripil ole samamoodi tüvi nt H2N7 või satan666 :)

Siinkohal pean märkima, et vandenõuteoreetikud jätavad mu kahtlevale seisukohale. kohe kindlasti ei teinud me teise lapsevanemaga otsust vaktsiinist keelduda pelgalt tänu ringkirjadele, mis seagripi vaktsiini pandeemiapuhangu tekitajaks nimetavad jms.

Samas jälle mine sa tea..

Aga üks mis kindel - minu laps, tema isa ega ema pole saanud elus ühtegi gripivaktsiini ja kõik gripid on üle elatud ja jumal teab mis tüved neil kõigil olnud on. Neist lihtsalt ei ole jahutud nii palju kui masu tõttu kuulsaks saanud H1N1-st.

Tervist!

6 comments:

misskessu said...

get a (sea)grip?

Kaire said...

mina vä? Ei. Terve nigu purikas

Kirss said...

Kripp on lahe! Meil kah poiss- ja naissugu puha tõbised, ma olen veel ruigamisest pääsenud. Ah et kuidas? Eks ikka korralik fucktsiin hommikul and the õhtul ning hea pauk kärakat sinna kõrvale und der vahele. Ja muidugi pean mainima, et olen kripile veel ühel põhjusel tänulik. Nimelt nägin täna mingis seitungis pilti, millel üks kole prillidega jobi oli omale käepärase maski ette pannud. Mask oli muidugi naiste trussikud. Hea meel on mul selle pärast, et enam ei saa mulle keegi öelda, nagu oleksin ma pervert, annan niiviisi hoopis eeskuju kripiga võitlemiseks.

Kaire said...

või@Kessu et nagu aerosmith.
@mantas kule kommenteeri oma nime alt :)Su naisukesel tuleb muidu ennast trussikud peas pervona tõestama hakata

Kirss said...

Muutsin sugu, aga tundub, et oleksin ka liiki pidanud sättima.

Anonymous said...

Taname huvitavat teavet