February 13, 2009

Siruni kook ja pidrun kokk

Umbes tunnike tagasi oli mu kindel soov ja tahtmine siia teadetetahvlile kirjutada: KOOK AHJUS JA ÕHTUL KÜLLA

Nüüd ma tahaks ennast oma puidust pea pärast veidikene verbaalselt nahutada.
Kuram, kõik komponendid kenasti kokaraamatust maha veeritud, üles kirjutatud ja poest soetatud, isegi enamvähem milliliitri täpsusega kaussidesse mõõdetud- suutsin ma ikkagi ELU kala panna..

Nimelt unustasin täidisesse munad lisada, see tuli mul meelde hetkel kui ahju ukse rahulolevalt kinni olin lajatanud..
Mis siis ikka - koukisin koogi uuesti ahjust välja , "koorisin" (hööhöö seda oleks pidand oma silmaga nägema) täidise põhja pealt maha ja lisasin need 3 õnnetud muna ikka ära (Simo kõrval jalalt jalale keksimas, et "emme see kook läheb metsa" (MOT)), ent millist lõivu täna õhtased magusasõbrad sellelt maksma peavad mina ette küll ei kujuta...

IAT ISU

(PS Matu, sina kooki ei saa, sulle toome laua)

1 comment:

misskessu said...

VÄGA TUUS kook oli!!! Praegu tahaks hullult!!!