August 11, 2009

Arm aab harud laiali, rõõm tõstab rõõvat üles.


Täna öösel ei saanud ma und. Ja siis hakkasin millegipärast mõtlema neile, kes minu pärast peavad üksteist kannatama: koos elades, lapsi kasvatades, armastades, andestades.
Suutsin meenutada, et mu "kaval käsi" on mängus vähemalt 3 püsivas liidus:

Irja ja Sven. Said tuttavaks minu õhutusel, et Irka peab ikka endale mehe leidma. Sinna vahele paar sahkermarhkerit ja leitud. Nüüd juba kusagil 5 aastat (?) koos ja poja ka peres!

Kirss ja Mantas. Tegin nad ühel kenal päeval tuttavaks, sõitsime koos loodusesse. Peale seda sõitsid nad tihti koos loodusesse. Mind kaasa ei võetud...:) Nüüd on neil ühine kodu ja pisike poja. Koos on nad 3 aastat.

No siis veel Inga ja Valm. Tulivad minu mahitusel Loitsu video esitlusele kinomajja, saivad tuttavaks ja nüüd elavad maruõnnelikult, ja ilmselt on puhtalt aja küsimus millal sealtki linnupojukesi koorub. Koos on nad aasta 4 kuud.

Tegelikult peaks selliseid suhteid veel olema, lihtsalt ei kliki praegu rohkem.

Oh mind oh mind..

No comments: