September 30, 2009

Uudised

Selline lugu , et me kolime Pääskülla elama (hea perekond Piirsaludel ja Lehtmetsadel ja Paakspuudel jpt. külas käia :P).
Päris Pässa rongipeatuse lähedale, kõige armsamasse korterisse kus ma seni elanud olen (ma mõtlen üürikaid) ja ühte ilusamatest linnaosadest Tallinnas. Saatusesõrm ise mängis selle elukoha meile kätte. Seda võiks nimetada dominonuppudest laotud spiraaliks - lükkad ühte ja kukkuvad järjest kõik. Seoses selle kolimisega kargasid mulle pähe nt sellised aforismid: Pole halba ilma heata, Ühe õnn on teise õnnetus, Ela ja lase teistel elada, Mutionupidu, Ohhsedaeeslit.



Ja soolaleiva isu on jällegi aktuaalne.

Meie terviseks! :))

2 comments:

Virko said...

millal siis seda va soolast leiba võib teile tuua ja kuhu :)

Anonymous said...

JA MINA SÕIDAN JALGRATTAGA kIVIMÄELT PÄÄSKÜLA POODI JA MÕTLEN,MILLISES MAJAS SA KÜLL ELAD,kes iganes sa oled,Kaire!