September 23, 2009

Naised muutuvad lollakaks, ülbeks ja hakkavad üldse liig palju arvama.

Mees sõitis oma mootorrattaga mööda Tallinna tänavaid. Järsku läks taevas
pilviseks ning oli kuulda Jumala kõmisevat häält: „Kuna sa oled üritanud
jääda mulle igati ustavaks, võin ma täita ühe sinu soovi.“

Mootorrattur jäi seisma ja ütles:“ Ehita sild Tallinnast Stockholmi. Siis
saan igal ajal Rootsi sõita.“

Jumal ütles:“ Su soov on liiga materialistlik ja raskesti teostatav.
Mõtle milliseid silla toed peavad olema selleks, et need ulatuksid
Läänemere põhja ning kui palju betooni ja terast selleks vaja on! See
kasutaks pea-aegu täiesti ära mitmed looduslikud ressursid. Ma võin seda
teha, kuid mul on raske leida õigustust sinu soovidele maiste asjade
järgi. Võta veidi mõtlemisaega ja proovi keskenduda sellistele soovidele,
mis aitaksid inimsugu.“

Mees mõtles selle üle pikalt. Lõpuks ta ütles:“ Jumal, ma soovin, et mina
ja kõik mehed maailmas saaksid naistest aru. Ma tahan teada, kuidas naised
ennast tunnevad; mida nad mõtlevad, kui nad meid vaikusega karistavad;
miks nad nutavad; mida nad tegelikult mõtlevad, kui väidavad, et midagi
pole viga; ning kuidas on võimalik naisi tõeliselt õnnelikuks teha.“

Jumal vastas:“ Kas sa tahad sillale kahte või nelja sõidurada?“

1 comment:

misskessu said...

ma olen päris kindel et mehed ei taha tegelikult üldse teada miks naised seda või teist. see oleks neile too much.
vbolla ainult mingid kirjanikud või kunstnikud, aga need pole ju õiged mehed :D