May 15, 2009

Natukene mõistu(s)juttu

Jätkuks ja täienduseks sellele sõnavõtule, tahan öelda, et kui sa djuud tunned mõnda inimest (mkm, mitte pole ta südamesõber, lihtsalt tunned teda) ja ta ei pööra sinule mõnel avalikul üritusel rohkem tähelepanu kui põgus tervitus, siis on sinust ikka räme ülbus talle sõna otseses mõttes pähe istuda ja terve õhtu sabas joosta. Ja kui sa kurja pilgu osaliseks saad,mis sa siis teed...ÜLLA ÜLLA

No deem, mu südamesõbranna oli reedel Loitsul, mu väga head ja mulle olulised sõbrad olid,(nt Pillet ma ei näinudki :(, Mooriga sain nii palju aega veeta, et laulsime koos Metsavendade loo, Kirsiga rääkisin ainult paar sõna ja mul ei olnud mahti poolte sõpradega sõnagi vahetada), aga sina ülim naiivsusetipp kustutad mu suurest vihast, et ma sinuga õhtut ei veetnud, oma orkuti sõbralistist ja blokid msnis. KÜL MUL ON KAHJU - hahaha

Oh ini-inimesed tulge ometi mõistusele!

1 comment:

(eevo) said...

Russian Red Army Choir - O Field, My Field (Polushko Pole)

http://www.youtube.com/watch?v=CfBeeVKhPHE

mitte, et ma punaarmeenlane olex aga ka v6imas lugu sellegi poolest